18 de nov. 2014

Les caguerades dels gossos "vuelven a casa por Navidad"


Ahhhh, quins records....recordeu quan l'Ajuntament de Tavernes va encetar la campanya de sancions als propietaris dels gossos que no recollien les mandongades? En gener, el mes de gener ens varem assabentar que la Policia Local ja estava aplicant l'Ordenança i estava multant als coxinos que no recollien les caguerades canines..i ara, sembla que les caguerades tornen a casa per Nadal...ahhhhh, quins regalets més bons, que ens podem endur pegats a les sabates...i quin plaer despegar el ripio de la sola de la sabata, després d'haver ho passejat per tota casa....per l'estor, damunt del sofà, damunt del llit, la cadira, etc etc...

Se pot saber perquè s'ha suavitzat i o relaxat este tema? Perquè tenim que anar a bots per les voreres? Som cangurs? Igual en botes una i caus damunt d'altra!!! No more cagueradas in the town!!! Sancions als propietaris "serdos"!!!

Hem possat una foto d'un gosset arrepentit, però no es fieu, no, que eixe és un bandido! I de l'amo, ja te digo!

2 comentaris:

  1. Jo tinc una gosa i cuant caga jo arreplegue la caguera i ara pregunte jo qui arreplega les cagueraes dels caballs cuant caguen per tot arreu inclus en la arena de la platja
    Altre comentari pera tu
    Cuant xafes una merda de les que parles te recomane que no la portes a casa. Bona nit

    ResponElimina
  2. Tard, Toni, tard jajaja te podem dir que dos de nosaltres hem xafat un pandorino els últims dos mesos, d'ahí que parlem del tema en coneiximent de causa! I jo no, però el soci si la va passejar per casa!!!

    ResponElimina