27 de nov. 2015

Sico Fons, no em diga això

Joc de paraules per a informar-vos que el nostre escriptor valler Sico Fons, torna a l'actualitat literària amb el recull de relats "No em diga això". L'autor convida als amants de la literatura a la presentació del llibre este dimarts 1 de desembre:
"La Xara Edicions i jo, tenim el plaer de convidar-vos a la presentació del meu recull de relats “No em diga això”. L’acte es farà el dia 1 de desembre, dimarts, a la Biblioteca de Tavernes de la Valldigna a les 20.00 h i serà presentat pel professor d’Història Pep Ciscar.
No em diga això (Edicions La Xara, 2015), és una recopilació de relats de temàtica molt variada que ens descriuen des de la brutalitat de les guerres fins a la perplexitat, l’estranyesa o el desfici que provoca la realitat actual en l’ésser humà. Necessitem agarrar-nos com siga a alguna cosa sòlida que done sentit a les nostres vides; el problema, potser, és que sovint aquestes c
oses solen ser com els claus roents. Ens cremen".

1 comentari: