8 d’oct. 2011

Este blog no serà un vertader blog fins que no col·labore Enrique Estruch

Per donar a conèixer de forma oficial este blog d'informació de Tavernes, sols podem dir que, vists i repassats els altres punts d'informació de la Valldigna, hem arribat a la conclusió que este blog sols es podrà considerar inaugurat quan comptem amb la colaboració del Sr. Enrique Estruch, al qui convidem de forma seriosa i amigable a participar i col·laborar en esta mena de corral de la Pacheca en que alguns volen convertir el dia a dia de Tavernes.

A més, obrim la possibilitat de que, d'una punyetera vegada, tinguem l'ocasió de poder tindre i oferir informacions OBJECTIVES i no manipuladores ni tendencioses. Al pa, pa, i al vi, vi. Que no és tan difícil. I a veure si entre tots, podem posar un poc d'ordre i trellat, que la situació va embrutant-se de mala manera.

Podeu enviar les vostres noticies, articles d'opinió i comentaris. Sols dir que s'ha de ser respectuós i heu de fer-vos responsables de les vostres opinions personals, signant els articles d'opinió. Moltes gràcies a tots i totes i benvinguts.

4 comentaris:

  1. jo conec a Enrique. Li ho diré, i segur que participa. Hola a la gent d'este nou blog.

    ResponElimina
  2. Ja meu digueren ahir, no se si sabreu que tinc el meu propi blog, pero intentaré estar en tots el llocs on puga opinar des de la llibertat i la toleráncia, una abraçada, vaig a ello.

    ResponElimina
  3. Benvingut doncs, senyor Estruch. Queda inaugurat este blog.

    ResponElimina
  4. Gracies per la seua deferencia i bon fer.

    ResponElimina