13 de gen. 2012

Pa per a hui, fam per a demà

Ara, després de molts anys, està complint-se en València eixe dit que diu pa per a hui, fam per a demà. Tants anys de gastar a mans plenes, de projectes faraònics, i al final, ens hem pegat de cap contra la paret.
I ara venen les consequències. Retallades en personal, en sous, en plantilles, en educació, en sanitat, en ...
Fa anys que es veia vindre. El problema és que a pagar-ho, sempre els mateixos. Acabem amb altra dita: qui la fa, que la pague.

5 comentaris:

  1. Enrique Estruch i Ferrando13 de gener del 2012, a les 13:37

    SOBRE EL FRACCIONAMENT DEL IBI

    Mirad lo que digo hoy, 13 de enero de 2012 : es el primer paso para una subida del mismo, y yo lo apoyaría,siempre que fuera progresivo, es decir : quién más paga más se le suba, y yo soy uno de ellos, me lo he buscado, y teniendo en cuenta las rentas personales pues hay gente con grandes casas heredadas y pocos ingresos.

    Y no porque me guste pagar más, sino porque no quiero pagar más intereses,dado que si fallan dos de los tres pilares principales de ingresos del Ayuntamiento como son la construcción y lo aportado por los gobiernos superiores, congelado hace tiempo y que no lo recorten, que será lo más fácil, sólo queda un ingreso fuerte, que es el IBI, o empeñarnos más.

    Así que, como el dinero no cae del cielo ni lo cagan los perros, como se dice popularmente, si no queremos empeñarnos más aún y pagar más intereses, habrá que ingresar más por la única forma que queda : el IBI.

    Sé que es un impuesto que en principio no admite contemplar particularidades, pero hay un gobierno con mayoría absoluta que lo puede modificar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entonces en tu programa electoral vas a prometer subir lo impuestos?
      Pues ya tienes a uno que no va a votarte.

      Elimina
  2. Si, pero els rics continuen igual i no els estan rascant la butxaca com a la resta de ciutadans. Que poca vergonya, senyors!
    I la gent pareixem idiotes, estem tragant i ningú fem res de res.

    ResponElimina
  3. Enrique Estruch i Ferrando16 de gener del 2012, a les 8:56

    En mi programa electoral no voy a prometer nada porque hasta que no me haga cargo de lo que pueda haber, no se lo que se podrá o no hacer, tenlo por seguro.

    ResponElimina
  4. col.lectiu local UPyD Valldigna18 de gener del 2012, a les 12:20

    Ens adherim al acord pres per el plenari sobre les al.legacions a aquest projecte.


    Pensem que es deu d'aprofitat el actual traçat del camí reial i no crear altra barrera platja-poble.

    Així mateix compartim la proposta del PP de que els al.legacions s'estudien en vistes al futur en quant als futurs accesos al sur de la platja.

    ResponElimina