18 d’oct. 2014

No s'obri la piscina, perquè les coses mal fetes mai acaben be (II)

Una xicoteta reflexió: si el PP envers obsesionar-se en fer una nova piscina coberta i adjudicar-la a una Ute sense cap tipus d'experiència, amb informe en contra de la Intervenció municipal, que ens ha costat un ou i part de l'altre, senyors veïns i veïnes, tots de Tavernes i de la Valldigna en general...
No hauria esat més lògic ADAPTAR la piscina municipal, ampliar-la i posar un sistema de cobertura d'hivern, com tenen en Xeraco?
Amb moooooooolts menys diners, tindriem una piscina que funcionaria en ESTIU i en HIVERN, i no dues piscines! És que ens encenem, quan parlem d'este tema! Ja faria molts anys que tindriem una piscina funcionan tot l'any, chè! Ara, cagant per mig cul, com sempre.
I damunt, el més fort, és que la banda de l'empastre, els del PP, encara estan DEMANANT EXPLICACIONS com si fora culpa el merder del bipartit!
Ahhhhhhhg, jajajajaja, increible! Jo la cague i la culpa és teua, que jo no la tinc, que no, que no la tinc, que es teua la culpa, que tu ho has fet mal i jo et tire una escupinyada i et tape la cara!! Pa morir-se, chè! jajajajajaja

1 comentari:

  1. Hauria de vindre el geni d'Aladino i repartir quatre sacsaes màgiques a "quien corresponda".

    ResponElimina