2 d’ag. 2012

Contestem les preguntes de l'editorial de Quaderns

En l'editorial (i si l'esperit olímpic durara eternament?)de Quaderns, el seu editor es pregunta:
¿Y si el epiritu olímpico durara siempre?: resposta: Seria el Olimpo de los Dioses. Ja existeix, i els grecs es van fer eixa pregunta i la van contestar, sols fa uns milers d'anyets.
segona pregunta:
¿ Y si el mundo estuviera lleno de ilusos? Resposta. A la vista de la que ens està caient i veient que quasi ningú mou un dit per defensar els seus drets, podem afirmar categoricament que el món està ple d'il·lusos, podem dir que vivim en MUNDO ILUSIÓN.

3 comentaris:

  1. Enrique va ara de victima, pobret, tots es claven amb ell, els de dretes, els d'esquerres, tots a per ell.
    És una victima social. I vol traure rèlit polític. jajajaja. Vol que el voten per ser el salvadorrrrrrr del poblerrrrr!!!

    ResponElimina
  2. De Salvadors ens aparte Deu, sols vull ser un mero ajudant a eixir de la situació actual amb el meu modesta aportació, , pel be dels meus i dels teus fills.

    Víctima ? Doncs no, eu sería si en donaren l'esquena els d'un i altre caire polític, però no es així, meu demostren dia a dia : Serà perquè m'estimen o perquè en tenen por ? Jo voldría el primer, doncs no necesite, com altres, la políca per a viure, tinc laboralment la vida solucionada , i tú ,com sempre anónim covard ?

    ResponElimina
  3. Enrique Estruch, Units x Tavernes7 d’agost del 2012, a les 13:09

    El Salvador ? Això eu deixe per al vostres amiguets d'America del Sud, gent que es diuen demócrates d'esquerres ...

    ResponElimina