13 de nov. 2011

Atenció al canidadait

Sembla ser que el candidat d'ERPV no és Sant de la devoció del Ventilador, que a la seua notícia "una campanya electoral decafeinada", ha batejat a Joan Serra com al canidadait. Com estem acostumats al estil no estil del seu editor, no sabem que pensar.
Si recordem a Urdaci, aquell director d'Informatius de la era Aznar, quan el varen condemnar a referir-se al sindicat comissions obreres, i els va anomenar ce ce o o, ja no sabem que pensar.

D'altra banda, com ja verem indicar a una entrada anterior nostra, anomenada (quina casualitat) Una campanya electoral molt descafeïnada, no es veu practicament cap moviment electoral.

Encara que no compartim la seua opinió que EU no ha menejat fitxa. Pensem que l'autor del blog no ha passat pel Passeig de Colon, a l'altura del creuament que va cap al casal de la Falla Prado, on uns amics ens han comentat una de les imatges més curioses d'esta campanya, a nivell de pancartes.

Una pancarta del pp, i dalt, una pancarta d'EU. En tant d'ample que tenim al poble, chè!.
A veure si al final serà de veres allò que la gallina de dalt caga a la de baix...

És la nota divertida de les eleccions nacionals, avorrides de debò.

4 comentaris:

  1. Ahir estigué xarrant una estona amb Serra en Gandia, on coincidirem tots els partits fent campnaya al mercadillo, em va pareixer un tipo estupendo, tolerant, que aprenguen d'ell mes de quatre descavellats del seu i altres partits, li vaig donar la direcció del meu blog per a lo que necessitara, ahí sempre tindrán lloc les persones tolerants i amb coneiximent.

    ResponElimina
  2. Sols a Serra? En La Cotorra a UPyD no ens volen ni em pintura, no ens donen ni una línea, ja li vaig dir a Serra el Dissapte qu'ens vegerem a Gandia que en el meu blog te les portes obertes, de fet ja he publicat dues vegades la seua foto.
    El meu blog es quaderndereflexions.blogspot.com, podeu comprobar-ho en els articles "els xicotets també existim" i en "no tot es roig o blau". Gracies.

    ResponElimina
  3. Olé els d'EU, ma que tenen collons!

    ResponElimina
  4. Aci els unics tolerants son els del pp. Que no han fet llevar eixa pancarta.
    Hem pareix un acte de molt mala educació.

    ResponElimina